Translate

piątek, 20 czerwca 2014

Tagowa

Właściwie nigdy nie robiłam kartek tagowych, ale muszę przyznać, że mi się spodobało :) Nie trzeba zapełniać dużej przestrzeni ;))
Kartka zrobiona na wyzwanie Bloga Sklepu HopmArt






Kolory zastosowałam zgodnie z paletą barw, czyli fiolet, jasny róż, żółty i zielony. Właściwie to wszystko proste i bez szaleństw (ja już tak mam), tylko dół taga ozdobiony falbanką i brzeg wycięty przy pomocy taga Spellbindersa, kwiatki również z wykrojnika tej firmy, serwetka także (bo lubię) ;)) liście z papieru czerpanego wykrojniki Marianne Design i Crafty Ann.
Papiery pochodzą z jakiegoś zestawu Dovecraft (tak mi się wydaje przynajmniej).



5 komentarzy:

  1. Witaj :) Uff wracam powoli do sił i nadrabiam blogowe zaległości :) A u Ciebie tyle cudowności a tagowa karteczka śliczna:) Buziaczki posyłam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny tag , śliczne kolory, wspaniałe wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tak pochlebny komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie ukwieciłaś tagową kartkę. Fajnie wykorzystałaś paletę barw.
    Jak widzisz czasem warto spróbować czegoś nowego.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)