Translate

niedziela, 21 czerwca 2015

Romantyczna w ciemniejszych barwach :)

Cześć
Już nie mam pomysłu na tytuły...
Pomysłu na kartkę też nie miałam, ale chęci owszem, wymęczyłam coś takowego ;)



Z papieru Pion Design Purple Dots obie warstwy, ażur poskładany z wykrojnika Creative Expressions Elegant Laced Edger, stempel Agaterii. Kwiatki poza maleńkimi różyczkami moje, listki Crafty Ann i Kesi'art, a koper Memory Box (zapomniałam o nim, a tak go lubię...)


Ostatnio zapałałam miłością do wosków, więc i tu sobie użyłam na koper, daje bardzo delikatny połysk, jedyne co mnie denerwuje to zapach pasty do butów :D
Te nieszczęsne kryształki nie są aż tak krzykliwe w naturze, znowu odbicie światła niestety...

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przyznaj się, chciałaś być miła? ;P Nikomu innemu się nie podoba :) Buziak :)

      Usuń

Dziękuję za wpis :)