Translate

niedziela, 7 czerwca 2015

Spóźniony maj

Cześć :)
Teraz ze skrajności w skrajność, albo cisza, albo codziennie coś ;)
Udało mi się właściwie cały maj przegapić :( Bywa...
Narobiłam kwiatów ostatnio i mogę szaleć z kartkami :)

Ponieważ pasuję do wyzwania "A teraz maj dokoła maj, wyświęca ogrody..." na blogu Janet to mogę sobie przez chwilę pomarzyć o pięknych grafikach... :)

                                                                        

Zrobiłam kartkę aż ciężką od kwiatów ;D


Grafiki od Janet nie posiadam, więc nie użyłam :(
Kwiaty poza różami moje własne. Papier Pion Design, wykrojnik ażurowy Creative Expressions, reszta co mi w rękę wpadło...

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper - zapraszamy ponownie :)
    Sezon wakacyjny był wolny od wyzwań - niebawem wracamy z kolejnym !
    Zapraszamy do wspólnej zabawy :) Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)