Translate

środa, 22 lipca 2015

Romantyczka ze mnie wyłazi ;)

No sorki, musiałam zrobić kartkę z tą grafiką... Przyznaję, że jestem w niej zakochana :D
Wyciągnęła ze mnie romantyczną duszę... Taa, myślałby kto :D
No dobra konkretnie - mówcie co chcecie, ale mnie się podoba ;P


Warstwy klejone na piance, dolna warstwa papier Pion Design, na górze "Świeżo malowane" beżowy, grafika z papieru Scrapberyy's. Kwiatki moje z wykrojnika Cheery Lynn, farbowane płynnym tuszem Victorian Velvet, listki z wykrojnika Crafty Ann, zawijaski Impressions Obsessions, ramka Creative Expressions z kolekcji Skandynawskiej. Poszłam za modą i nieregularny kształt dołu uzyskałam dzięki Die-namics ;) Dalej już tylko koronka, gipiura, falbanka...
A skoro jest koronka to co mi zależy, żeby wziąć udział w wyzwaniu na blogu Scrapki.pl

                                                                                    
Pozdrawiam Gości :) Bez obaw, raczej nie będę Was męczyć codziennie ;P

5 komentarzy:

  1. Piękna, koronkowa i bardzo romantyczna! Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, romantyczna bez wątpienia! i piekna:-)
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika jest śliczna, ale Twoją kartką jestem zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)