Translate

wtorek, 3 maja 2016

W klimatach vintage

Cześć Wam :)
Dziś kolejna praca - inspiracja dla APScraft.
W sklepie coraz więcej produktów i postaramy się pokazać zastosowanie dla przynajmniej większej ich części ;) W mojej pracy użyłam (bo lubię ;P ) sznurka białego lnianego 
oraz złotego drutu, z którego zrobiłam ozdobne sprężynki. Oczywiście zastosowań może być o wiele więcej :)





 
Ponieważ na  blogu AltairArt trwa wyzwanie "Zakręcona" uznałam, że moje zawijasy zdecydowanie są "zakręcone" i właśnie to określenie jest inspiracją - włączam się do zabawy :)

                                


                                                                 


Pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, zawsze mnie podbudowujesz dobrym słowem :))

      Usuń
  2. Przepiękna i klimatyczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu ZAKRĘCONA na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę oderwać oczu taka CUDNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbiorowo Wam dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie.... powiem więcej pięknie!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis :)