Translate

niedziela, 9 października 2016

Bingo w Świecie Stempli


Hej Wam :)
Chciałabym Was dziś zaprosić na wyzwanie "Bingo" do Świata Stempli.

Jak widać, nie ma żadnych trudnych do spełnienia warunków, bardzo łatwo znaleźć swoją linię ;)
Po wszystkie propozycje naszego DT zapraszam na blog.

Moja inspiracja powstała z wykorzystaniem ostatniej linii, czyli: embossing, kwiaty ręcznie robione i stempel.


Tak prezentuje się całość ;)


Stempel i embossing mam w jednym ;) 


Na zdjęciu widać delikatną obramówkę od ramki, której użyłam ostatnio, a bardzo dobrze wkomponowała się w moją pracę. 
Kwiaty robione przeze mnie, te pomarańczowe powstały z pianki foamiran.


Lilia jest papierowa :)
Ażurowe elementy zostały pomalowane metaliczną farbą akrylową.

Pozdrawiam serdecznie z zapraszam raz jeszcze do wspólnej zabawy :)





W sklepie Świata Stempli znajdziecie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)