Translate

środa, 14 czerwca 2017

Testuję nowości


Cześć :)
Zauważyliście, że w sklepie "Ewa" pojawiła się nowa marka? Jest nią Cadence, firma z Turcji, która produkuje ciekawe media. W najbliższym czasie nasze DT będzie prezentowało prace z użyciem tych produktów.
Na początek ja pokażę jak wyglądają pasta betonowa oraz gruboziarnista pasta strukturalna.

Do przetestowania past użyłam jednakowych słoiczków szklanych (te po Biedronkowych jogurtach), nie używałam podkładu.


Słoiczek pokryty pastą betonową, która po wyschnięciu świetnie trzyma się powierzchni.
Mnie osobiście bardzo podoba się taka surowa powierzchnia. 
Żeby nadać głębi, pędzelkiem gąbkowym naniosłam miejscami rozcieńczoną czarną farbkę, a następnie po wyschnięciu przetarłam papierem ściernym. 

Dla kontrastu surowego wyglądu słoik przewiązałam różową wstążeczką w kropeczki ;)
Powstał ciekawy przybornik :)

Drugim testowanym przeze mnie produktem była pasta strukturalna. Pasta zawiera grube drobiny, dzięki nim otrzymujemy mocno chropowatą powierzchnię.
Wygodniej nakłada się ją szpatułką niż pędzlem, ale oczywiście jest to możliwe. Bardzo przyjemnie się rozprowadza, jest kremowa, lepsze efekty są przy grubszej warstwie. Schnie dłużej niż betonowa.
Przyznam, że nie spodziewałam się, że będzie się tak dobrze trzymała powierzchni po wyschnięciu.
W dużym zbliżeniu powierzchnia wygląda tak:



Efekt skojarzył mi się z czymś kudłatym i tym razem słoiczek został przybornikiem "na wesoło"


Otrzymał oczka, nosek i filcowe wyczesane uszka i został pieskiem :)

W ofercie sklepu jest jest jeszcze sporo produktów Cadence wartych Waszej uwagi, ja zakochana jestem w paście betonowej :)

W sklepie:

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :)