Translate

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Kolejne propozycje na Komunię

Cześć

Tak się rozpędziłam, że zrobiłam 2 kartki - księgi na Komunię. Są praktycznie takie same, ale różnią się kolorami. Jak widać, mam wersję męską i damską :)
Na bazach od Rapakivi, ale przyznaję się, że tej formy jakoś nie potrafię polubić, pewnie dlatego, ze zawsze coś mi wychodzi "nie tak".


Ozdobione papierem perłowym oraz papierami Piątku 13-go Cute&CO
Wykrojniki z falbankowym brzegiem od Spellbindersa. Dzieci oraz drobne kwiatuszki wycięte wykrojnikami Craft Passion, wewnątrz pudełka jest jeszcze kielich z hostią tej samej firmy :)
Lilie mojej produkcji, a winorośl z zestawu stempel i wykrojnik Heartfelt Creations.



A środki wyglądają tak właśnie :)

Obie kartki traktuję, jako jedną pracę i chciałabym się zgłosić po raz drugi do zabawy na blogu Craft Passion "Praca Komunijna"



Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

Dziękuję za wpis :)